رویدادها آرشیو خبر ها
بوفون: دوره من و یووه به پایان رسیده است

بوفون: دوره من و یووه به پایان رسیده است

همان طور که از پیش، پیش بینی می شد جان لوئیجی بوفون تصمیم به کنار گذاشتن دستکش های سنگربانی خود برای محافظت از دروازه یووه گرفت و به طور رسمی خبر از خداحافظی خود با پیراهن و باشگاه یوونتوس داد.

 

آینده من کاملا مشخص است؛ امسال تجربه زندگی حرفه ای من با یووه به پایان می رسد، اینکه کاملا فوتبال را کنار بگذارم و یا راه دیگری برای ادامه این راه هیجان انگیز پیدا کنم و ماجراجویی و تجربه دیگری را ادامه دهم را در زمان اش مشخص خواهم کرد. فکر می کنم که هر آنچه که می توانستم را برای یووه انجام داده ام و در مقابل بسیار بیشتر از ان را از یووه دریافت کرده ام، بیشتر از این نمی توانیم انجام دهیم. این پایان یک چرخه بسیار زیبا است و به نظر میرسد این بهترین راه است.(به قول ما ایرانی ها این طور گفته که بهتر است زحمت را کم کنم.)

 

نتایج امسال

 

امسال قهرمانی تداوم پیدا نکرد، می توانستیم برنده باشیم اما اغلب یا تساوی کردیم و هر از گاهی شکست هایی نیز خوردیم. امتیازهارا به طرز احمقانه ای برابرتیم های کوچک تر از دست دادیم و این به این معناست که برای نتیجه گیری در اینده شما باید تغییراتی در تفکر خود داشته باشید.

 

رونالدو

 

من رابطه بسیار خوبی با او دارم، امسال نیز همانند سال های گذشته گل های بسیار زیادی به ثمر رساند. زمانی که تیم افت می کند این خصوصیات فردی بازیکنان است که برای نتیجه گیری مفید میشد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد که به ترک یووه در ماه آگوست فکر میکرده اما نسبت به این تیم تعهدی داشته و با امدن پیرلو خواسته به وفاداری و تعهد خود پایبند باشد و با کمال میل تصمیم گرفته فصل جاری نیز در کنار یووه باشد و در پایان از این تیم جدا شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: